بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مزوتراپی پوست و مو چیست و چه فوایدی دارد؟

مزوتراپی پوست و مو چیست و چه فوایدی دارد؟

مزوتراپی پوست و مو

مزوتراپی یک روش جوان‌سازی فرانسوی است که با تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و عصاره‌های گیاهی باعث بهبود پوست و مو می‌شود. هم برای پوست و هم برای مو، این روش زیباسازی، فواید زیادی دارد. در ادامه با مزوتراپی (mesotherapy) بیشتر آشنا خواهیم شد.

آنچه در این مطلب می خوانیم

استفاده از روش مزوتراپی برای رفع مشکلات مو و تاثیر آن در زیبایی

دلایل ریزش مو

روش مزوتراپی، راه حلی سریع برای رفع نگرانی‌های مو

روش انجام مزوتراپی

نحوه تاثیرگذاری مزوتراپی

مدت زمان درمان کامل

رفع مشکلات پوستی با روش درمانی مزوتراپی

مشکلات پوستی مختلف

تاثیرات مزوتراپی

عوارض جانبی مزوتراپی شامل چه چیزهایی می‌شود؟

نتیجه‌گیری


استفاده از روش مزوتراپی برای رفع مشکلات مو و تاثیر آن در زیبایی

موهای ضخیم، پرپشت، شاداب و جذاب، زیبایی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. بسیاری از افراد، معتقدند که داشتن موهای خوب و زیبا نقش مهمی در هویت آن‌ها دارد. بنابراین فرقی نمی‌کند که جوان باشید یا پیر، ریزش مو ممکن است اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.


دلایل ریزش مو

ریزش و کم پشتی مو می‌تواند به دلایل مختلفی همچون تغییرات هورمونی، استرس، رژیم غذایی نامناسب، مصرف داروهای خاص و شرایط ژنتیکی و پزشکی و ... برای مردان و زنان در هر سنی رخ دهد.


روش مزوتراپی، راه حلی سریع برای رفع نگرانی‌های مو

اما نگران نباشید، متخصصان مو در کلینیک زیبایی لوسید، با روش مزوتراپی به وسیله مجهزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، نگرانی‌های مویی شما را برطرف خواهند کرد. این کلینیک بعنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران و منطقه نیاوران به ترمیم تخصصی مو می‌پردازد. پزشکان متخصص پوست و مو که در مرکز مجلل لوسید در برج اطلس مال مشغول به کار هستند، با دانش پزشکی پیشرفته و درمان‌های زیبایی تخصصی که دارند، مشکل کم پشتی مو شما را حل کرده و اعتماد به نفس را به شما بازمی‌گردانند.

مزوتراپی یک روش درمانی و زیباسازی غیرجراحی است. این روش به دلیل تاثیر زیادی که در جلوگیری از ریزش مو و تاثیر بر رشد زیاد مو داشته، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. 90% افرادی که درگیر ریزش و کم پشتی مو هستند، با مزوتراپی تاثیرات مثبت چشمگیری را شاهد خواهند بود.

روش انجام مزوتراپی

روش انجام مزوتراپی به این صورت است:

پزشک متخصص در مرکز زیبایی لوسید موادی را متناسب با مشکل بیمار آماده می‌کند. این کوکتل از برندهای معتبر با توجه به مشکل بیمار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آمینواسیدها و آنزیم‌های مختلف تشکیل می‌شود.

در نهایت پزشک متخصص و مجرب، این مواد را بصورت کم عمق در مزودرم پوست سر بیمار (لایه میانی پوست) و زیر لایه خارجی پوست یعنی اپیدرم، تزریق می‌کند. این تزریق تقریباً بدون درد است. اما اگر آستانه درد شما پایین است، می‌توانید با مشورت با پزشک از پمادهای بی‌حس‌کننده بر روی پوست سر استفاده کنید.

مزوتراپی یک روش درمانی است که نیاز به بیهوشی، پانسمان یا داروی ضددرد ندارد. شما دقیقاً بعد از انجام این تزریق، می‌توانید به فعالیت‌های روزمره‌تان برسید.


نحوه تاثیرگذاری مزوتراپی

مزوتراپی دقیقاً در منطقه هدف تزریق می‌شود. موادی که به قسمت‌های مختلف تزریق می‌شود، مواد معدنی متناسب با مشکل پوست سر و مو را در اختیار آن قسمت‌ها قرار می‌دهد. این مواد اندازه فولیکول را افزایش داده و سطح DHT را اصلاح می‌کند. همین‌ها باعث افزایش رشد مو می‌شوند. همچنین همانطور که گفته شد، مزوتراپی از طریق تحریک پوست سر و افزایش جریان خون، تولید کلاژن را تحریک کرده و التهاب پوست سر را کاهش می‌دهد.

پزشکان متخصص و مجرب مرکز لوسید، فقط از مواد باکیفیت برای اثربخشی بیشتر مزوتراپی در رشد مو و حل مشکل ریزش و کم‌پشتی مو استفاده می‌کنند.


مدت زمان درمان کامل

در رابطه با طول هر جلسه باید بگوییم که بیشتر به ناحیه تحت درمان بستگی دارد. اما در اکثر موارد در زمانی بین 10 تا 30 دقیقه انجام می‌شود.

مزوتراپی به تدریج مشکلات پوست سر شما را بهبود می‌دهد و رشد مو را تحریک

می‌کند. دکتر دیلمی پور متخصص و جراح پلاستیک کلینیک لوسید توصیه می کنند برای دیدن نتیجه کامل مزوتراپی، حدود 10 تا 12 جلسه باید باید این کار را انجام دهید.

باز هم به این نکته بهتر است دقت داشته باشید مدت زمان درمان کامل مزوتراپی، از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی بیماران همان ماه اول، نتیجه را می‌بینند اما برخی دیگر تا 6 ماه طول می‌کشد. پس باید در این روش درمانی صبور باشد و به پزشک منتخب خود و کلینیک زیبایی لوسید، اعتماد کنید.

همچنین پزشکان پوست و مو و زیبایی مرکز مجهز و پیشرفته لوسید به شما پیشنهاد می‌کنند،

برای به نتیجه رسیدن زودتر، بیشتر فعالیت و ورزش کنید. همچنین از رژیم غذایی ناسالم نیز دوری کنید. در کل، داشتن یک سبک زندگی سالم در داشتن موهایی پرپشت و زیبا تاثیرگذار است همچنین ممکن است روش مزوتراپی و پی آر پی به صورت ترکیبی برای موهای شما توصیه شود.


رفع مشکلات پوستی با روش درمانی مزوتراپی

افراد امروزه بیشتر از گذشته به دنبال پوستی صاف، شفاف و جوان هستند. به همین دلیل به روش‌های مختلفی به دنبال بهبود پوستشان می‌باشند. پیش از این در رابطه با میکرونیدلینگ که روش عالی برای بازسازی و جوانسازی پوست بود صحبت کردیم. حالا در رابطه با نحوه کارکرد مزوتراپی پوست صحبت می‌کنیم.


مشکلات پوستی مختلف

اگر چین و چروک پوستی، سلولیت، علائم کشیدگی پوست، آکنه و ... شما را خسته کرده است، یا دیگر مثل سال‌های قبل زندگیتان، پوستتان درخشندگی ندارد و مشکلات پوستی دیگر دارید، به مرکز زیبایی لوسید مراجعه کنید. در این مرکز، با حضور دکتر دیلمی پور از برترین جراحان و متخصصان زیبایی به شما روش درمانی مورد نیاز برای نگرانی‌های پوستی‌تان را پیشنهاد می‌دهند. 


تاثیرات مزوتراپی

مزوتراپی یکی از خدمات قابل ارائه در کلینیک زیبایی لوسید است. این روش می‌تواند بلافاصله پوست خسته شما را جوان کند و چین‌ و چروک‌های سطحی را بهبود بخشد. مزوتراپی در قدم اول با بهبود گردش خون در پوست، باعث می‌شود، سموم دفع شوند. در قدم بعدی با ویتامین‌ها و موادی که در این روش به پوست تزریق می‌شود، سلول فیبروپلاست موجود در پوست تحریک شده و کلاژن بیشتری تولید می‌کند.

کلاژن یک پروتئین در پوست است که باعث جوان بودن و صاف بودن پوست می‌شود و دلیلی برای خاصیت کشسانی پوست افراد است.

مزوتراپی باعث آبرسانی، جوانسازی و سفت شدن پوست می‌شود. این روش درمانی پوست را بازسازی کرده و بهبود می‌بخشد. بعد از انجام تزریق، شما درخشندگی را در پوست خود، شاهد خواهید بود. اگر جای آکنه و زخم در پوست شما باقی مانده است، با چند جلسه مزوتراپی، از شر آن‌ها خلاص خواهید شد.


عوارض جانبی مزوتراپی شامل چه چیزهایی می‌شود؟

مزوتراپی مانند هر روش تزریقی دیگری مانند میکرونیدلینگ، عوارض جانبی نادری همچون قرمزی پوست، التهاب و کبودی دارد. قرمزی پوست پس از دو روز، معمولا فروکش می‌کند.

همچنین اگر به کوکتل‌هایی که به پوست شما تزریق می‌شود، واکنشی بدنتان نشان دهد، امکان دارد، دچار عفونت، التهاب و ورم شوید. اما جای نگرانی وجود ندارد، پس از دیدن هرگونه عوارض جانبی با پزشک خود تماس بگیرید.


نتیجه‌گیری

در این مطلب بصورت اجمالی شما را با مزوتراپی، فواید آن برای پوست و مو و عوارض جانبی آن آشنا کردیم برای مطالعه مقاله جامع و نوبت دهی اینترنتی به سایت کلینیک زیبایی لوسید مراجعه نمایید یک نکته‌ای که بهتر است در نظر بگیرید، این است که تمام این موارد، یعنی میزان تاثیرگذاری، کم بودن عوارض و طول درمان و... به پزشکی که به آن مراجعه می‌کنید و دستگاه‌های که از آن‌ها استفاده می‌شود هم بستگی دارد.

پزشکان مرکز زیبایی لوسید، پزشکانی باتجربه و متخصص هستند که هر کدام از آن‌ها در پوست، مو، زیبایی و جراحی پلاستیک تخصص دارند. این پزشکان با رزومه عالی و سابقه درخشانی که دارند، به نحو احسن می‌توانند در مزوتراپی پوست و مو به شما کمک کنند.

در کنار پزشکان بسیار عالی که این مرکز دارد، خود کلینیک هم یکی از بهترین‌ مراکز زیبایی در ایران، تهران و در منطقه نیاوران است. این کلینیک همراه با مجهزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و ابزار زیبایی در برج اطلس مال در نیاوران قرار دارد.

برای مراجعه به پزشکان این مرکز، می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

09362552052

02126378773

02126378775

کادر پذیرش به شما مشاور لازم را ارائه می‌دهند و یک وقت قبلی برای ملاقات با متخصصان برای شما تعیین خواهند کرد.

برای مشاهده‌ی نمونه کارهای پزشکان این مرکز، می‌توانید به صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی لوسید مراجعه کنید.

در زمان تعیین شده برای ملاقات با متخصص حاضر در مرکز لوسید، به آدرس تهران، نیاوران، مجتمع تجاری و ادرای اطلس مال، طبقه 4 واحد 17 مراجعه کنید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده