بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» همه چیز درباره عمل چشم گربه ای

همه چیز درباره عمل چشم گربه ای

منظور از عمل چشم گربه ای چیست و چه فوایدی در بر دارد؟

 اگر عادت به دنبال کردن مدل‌های زیبا در اینستاگرام داشته باشید یا به بازیگران ترکیه‌ای و هالیوودی دقت کرده باشید، متوجه حالت چشم کشیده و رو به بالای اکثر آن‌ها خواهید شد. اکثر این افراد تحت عمل چشم گربه ای قرار گرفته‌اند. این عمل یک جراحی زیبایی محبوب و پرطرفدار است. در ادامه با عمل چشم گربه‌ای، فواید، عوارض و نتایج آن بیشتر آشنا خواهید شد.


لیست مطالب ارائه شده

عمل چشم گربه ای به چه عملی گفته می‌شود؟

چه کسانی نیاز به کانتوپلاستی دارند؟

تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی در چیست؟

عمل چشم گربه ای چگونه انجام می‌شود؟

پس از لیفت چشم گربه ای چه عوارض جانبی در انتظار ما است؟

جای زخم عمل چشم گربه ای

جمع‌بندی

عمل چشم گربه ای به چه عملی گفته می‌شود؟

برخی افراد مشهور که چشمان زیبایی دارند، همچون ترلان پروانه، بصورت طبیعی چشمانی گربه‌ای شکل دارند. اما اکثر زنان و مردانی که به این حالت از چشم علاقه دارند، با عمل زیبایی چشم گربه‌ای، می‌توانند صاحب این حالت چشم زیبا شوند.

در تعریف کلی، به بالا بردن گوشه خارجی چشم، یعنی جایی که پلک بالا و پایین به هم می‌رسند، برای تغییر در وضعیت ظاهری چشم، کانتوپلاستی یا عمل چشم گربه ای گفته می‌شود. در این عمل زیبایی، انتهای ابروها نیز بالاتر می‌رود.

عمل چشم گربه‌ای با نام‌های دیگری همچون کانتوپلاستی (canthoplasty) و لیفت چشم گربه‌ای نیز شناخته می‌شود. این جراحی زیبایی، یک جراحی بادوام، ظریف و چشمگیر است که به فرد جراحی‌شده، چهره‌ای زیبا، جسور و اغواکننده می‌بخشد.

دکتر دیلمی پور به عنوان یکی از جراحان برتر پلاستیک حاضر در مرکز زیبایی لوسید با سابقه قابل توجهی در اقدامات زیبایی چشم و عمل چشم گربه‌ای در رزومه خود شما را مورد معاینه قرارداده و در صورت مناسب بودن این عمل برای شما این عمل برای شما در بهترین بیمارستان ها و مراکز جراحی تهران مانند بیمارستان گاندی انجام خواهد شد.



چه کسانی نیاز به کانتوپلاستی دارند؟

کانتوپلاستی یا همان لیفت چشم گربه‌ای یک عمل زیبایی است و هر فردی می‌تواند آن را انجام دهد و از زیباتر شدن چشمانش لذت ببرد. در حالت کلی هدف نهایی از این جراحی، اصلاح فرم چشم و پلک‌ها، تقویت عضلات پشت پلک و بخشیدن ظاهری زیبا و جوان به فرد است. اما برخی افراد نیاز بیشتری به این جراحی زیبایی دارند.

افرادی که پلک بالاییشان به صورت نیم دایره‌ای به سمت پایین است یا چشمانی گرد دارند، با این عمل می‌توانند، چشم‌هایی جذاب‌تری داشته باشند. البته افرادی که پف پشت چشم یا در اصطلاح چشم ژاپنی دارند، می‌توانند از عمل زیبایی بلفاروپلاستی برای رفع پف و افتادگی چشمانشان استفاده کنند.



تفاوت کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی در چیست؟

بلفاروپلاستی یا همان جراحی پشت پلک با کانتوپلاستی که عمل گربه‌ای کردن چشم است، تفاوت دارد و هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند. هر دوی این اعمال زیبایی به زیباتر شدن و جذاب‌تر شدن فرد کمک می‌کنند. اما این دو روش زیباسازی چه تفاوتی با هم دارند؟ و کدام بیشتر برای شما مناسب است؟

بلفاروپلاستی یک روش ضدپیری است که برای تقویت پلک بالا و پایین و رفع افتادگی و پف آن‌ها کاربرد دارد. در بلفاروپلاستی، چربی و پوست اضافه از پلک جدا شده و دور انداخته می‌شوند. اکثر

افرادی که کاندید این روش زیبایی هستند، افراد سن بالا می‌باشند. تصویر زیر نشان‌دهنده قبل و بعد عمل بلفاروپلاستی است. همانطور که می‌بینید نتایج آن با نتایج کانتوپلاستی، متفاوت است.



اما کانتوپلاستی یا عمل چشم گربه ای، یک عمل زیبایی است که کاندیدای آن، بیشتر افراد جوان هستند. افرادی که این عمل را انجام می‌دهند، به دنبال چشمانی کشیده‌تر، با گوشه چشم به سمت بالا هستند.

در حالت کلی، هر فردی در هر سنی می‌تواند برای زیباتر شدن، هر کدام از این عمل‌های زیبایی را انجام دهد.

عمل چشم گربه ای چگونه انجام می‌شود؟

این عمل زیبایی، یک عمل سرپایی است. یعنی پس از اینکه این عمل در مدت زمانی کوتاه انجام شد، زیباجو پس از استراحت کافی و ریکاوری کامل در همان روز مرخص می‌شود و نیازی به بستری ندارد. همچنین می توان بدون بیهوشی و فقط با تزریق بی حسی موضعی به مکان مورد نظراین عمل را انجام داد. سپس یک برش کوچک در گوشه خارجی چشم به نام کانتوس، یعنی جایی که پلک پایین و بالا به یکدیگر می‌رسند، ایجاد می کند.

با قرار دادن این برش، متخصص به تاندون زیرین پلک دسترسی پیدا می‌کند. جراح تاندون را با دقت برش می‌دهد و آن را بالاتر می‌کشد و آن را با بخیه محکم می‌کند. سپس برش ایجاد شده را می‌بندد.



پس از لیفت چشم گربه ای چه عوارض جانبی در انتظار ما است؟

عمل چشم گربه ای، همانطور که گفته شد یک عمل سرپایی است و بیمار پس از جراحی مرخص می‌شود. بنابراین با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که دوره نقاهت طولانی نیز نداشته باشد.

در طی 1 تا 2 هفته بعد از عمل، ممکن است بیمار عوارض جانبی طبیعی همچون درد، ورم و کبودی در ناحیه جراحی شده و اطراف آن را تجربه کند. این موارد کاملاً طبیعی است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

در طول این دو هفته سعی کنید، از خودتان مراقبت بیشتری کنید تا هر چه زودتر دوره نقاهت تمام شود. متخصصان زیبایی مرکز لوسید، دستورالعمل‌های لازم برای این دوره را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. برای مثال بهتر است در این مدت به پشت بخوابید و چشمانتان را خیلی خسته نکنید.



جای زخم عمل چشم گربه ای

کانتوپلاستی نیز همانند هر عمل جراحی دیگری که نیاز به برش پوست دارد، باعث قرار گرفتن جای زخم بر روی قسمت جراحی شده می‌شود. متخصصان مرکز زیبایی لوسید، برش‌های مربوط به عمل چشم‌ گربه‌ای را طوری انجام می‌دهند، که جای زخم درون خطوط و چین‌های طبیعی صورت قرار گیرد و دیده نشود.

علاوه بر این، این برش‌ها در اندازه بسیار کوچک انجام می‌شوند و به سختی قابل مشاهده هستند.


جمع‌بندی

در این مطلب شما را با عمل چشم گربه ای، مزایا، عوارض و نحوه انجام آن آشنا کردیم. امیدواریم این مطلب، مطلبی مفید برای شما بوده باشد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در این عمل زیبایی یا هر عمل زیبایی دیگر، در نظر داشته باشید این است که جراحی را نزد چه پزشکی و کجا انجام بدهید.

پزشکان متخصص جراحی پلاستیک که دارای رزومه‌ای قوی در عمل مورد نظر شما باشند، بهترین گزینه برای شما هستند.

پیشنهاد ما به شما، پزشکان متخصص مرکز زیبایی لوسید است. کلینیک لوسید در فضایی لوکس و زیبا در برج اطلس مال، در منطقه نیاوران واقع شده است. پزشکان حاضر در این مرکز، پزشکان متخصص پوست، زیبایی و جراحان پلاستیک حرفه‌ای هستند که در هر زمینه‌ای، آماده خدمت رسانی به زیباجویان عزیز می‌باشند.

در کلینیک زیبایی لوسید، خدمات زیبایی مختلفی همچون جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد بدن، لیفتینگ صورت، لیپوماتیک، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، بوتاکس صورت، تزریق فیلر، پیکرتراشی، کانتورینگ صورت، تزریق ژل، جراحی پلک و تمام خدمات دیگر مرتبط با زیبایی ارائه می‌شود.

این مرکز مجهز به بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای عمل‌های زیبایی است. شما می‌توانید برای تماس با این مرکز جهت دریافت مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

09362552052

02126378773

02126378775

همچنین اگر علاقه‌مندید، نمونه‌کارهای عمل چشم گربه ای متخصصان مرکز زیبایی لوسید را مشاهده کنید، به صفحه اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

جهت ویزیت توسط متخصص جراحی پلاستیک با تعیین وقت قبلی به مرکز لوسید واقع در تهران، نیاوران، مجتمع تجاری و ادرای اطلس مال، طبقه 4 واحد 17 تشریف بیاورید. کادر پذیرش کلینیک، شما را برای ملاقات با متخصص مورد نظر، راهنمایی خواهند کرد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده