بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بوتاکس و آنچه درباره آن باید بدانیم

بوتاکس و آنچه درباره آن باید بدانیم

مایوبلاک، بوتاکس، دیسپورت و مصپورت چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

با بالارفتن سن و قرار گرفتن پوست در معرض اتفاقات مختلف همچون نور آفتاب، خشکی، مراقبت نادرست و... کم کم پوست شروع به چروک شدن می‌کند. اتفاقی که باعث ناراحت شدن بسیاری از زنان و مردان می‌شود. پوست چروک می‌تواند اعتماد به نفس افراد را کاهش داده و باعث ناراحتی آنان در موقعیت‌های مختلف و ناامیدی‌شان شود. اما نگران نباشید، علم پزشکی شما را می‌تواند نجات دهد. مایوبلاک، بوتاکس، دیسپورت و مصپورت از راه‌حل‌ها و روش‌ها برای کاهش و رفع چروک پوستی است شاید به صورت کلی همه این اسامی برندهای مختلف بوتاکس محسوب شوند اما میزان اثر و حتی ماده موثره در برخی از آن ها متفاوت است. در این مطلب قصد داریم تفاوت بوتاکس دیسپورت مصپورت مایوبلاک را برای شما شرح دهیم.


لیست مطالب ارائه شده

بوتاکس چیست و چه فوایدی دارد؟

تفاوت مایوبلاک با بوتاکس در چیست؟

تحقیق در مورد بررسی تاثیرات مایوبلاک و بوتاکس

بوتاکس و دیسپورت چه تفاوتی با هم دارند؟

مشاهده نتایج تزریق

مدت زمان ماندگاری

مقدار مورد نیاز برای درمان

ناحیه تحت درمان

تفاوت دیسپورت و مصپورت در چه چیزی است؟

جمع بندی


بوتاکس چیست و چه فوایدی دارد؟

بوتاکس محبوب‌ترین روش جوانسازی و زیباسازی بین افراد است. در روش جوانسازی بوتاکس، تزریق سم بوتولینوم نوع A که از نوروتوکسین قابل تزریق ایجاد شده است، باعث فلج شدن عضلات و در نتیجه از بین رفتن چروک صورت، پیشانی، اطراف لب و چشم و ... می‌شود. عضلات شما پس از تزریق بوتاکس، دیگر هنگام لبخند زدن، خندیدن یا اخم کردن، واکنشی نشان نمی‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود دیگر هیچ چین و چروکی بر روی پوست شما ایجاد نشود.


تفاوت مایوبلاک با بوتاکس در چیست؟

مایوبلاک و بوتاکس هر دو سم بوتولینوم هستند، با این تفاوت که بوتاکس از نوع A و مایوبلاک از تیپ B می‌باشد. از هر دوی این‌ها از روش تزریق برای رفع چین و چروک صورت، بهره گرفته می‌شود.

مایوبلاک نسبت به بوتاکس، هزینه کمتری دارد. اما از آنجایی که ماندگاری آن نسبت به بوتاکس کمتر است (مایوبلاک ماندگاری 3 ماهه و بوتاکس ماندگاری 6 ماهه دارد)، بنابراین کمتر بودن هزینه‌ی آن، منطقی به نظر می‌رسد.

یکی از معایب مایوبلاک نسبت به بوتاکس، میزان سوزش آن در هنگام تزریق است. این سوزش به دلیل بیشتر بودن اسیدیته‌ آن است.

هر دوی این روش‌های از بین برنده چین و چروک، یک سری عوارض جانبی مانند حالت تهوع و درد و سوزش در ناحیه تزریق دارند. اما در روش مایوبلاک، بر خلاف بوتاکس، ممکن است در بیمار، خشکی دهان نیز احساس شود.

نحوه اثرگذاری مایوبلاک به این صورت است که با درگیر کردن یک سری عصب، مانع حرکت و منقبض شدن برخی عضلات شود. وقتی عضلات منقبض نشوند، چین و چروک نیز کاهش یافته و رفع می‌شود.

اتفاقی که در تزریق بوتاکس رخ می‌دهد این است که عضلات بخشی از صورت که تزریق سم بوتولینوم تیپ A به آنجا انجام شده، شل شده و خطوط از بین می‌روند.

تحقیق در مورد بررسی تاثیرات مایوبلاک و بوتاکس

یک تحقیق برای پیدا کردن تفاوت‌های این دو ماده انجام شد، که در ادامه کمی در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد.

این تحقیق به این صورت انجام شد که بر روی پیشانی‌های یک سری افراد، یک طرف پیشانی، مایوبلاک و طرف دیگر پیشانی، بوتاکس تزریق شد. از انجام این تحقیق و آزمایش نتایج زیر حاصل گردید:

مایوبلاک نسبت به بوتاکس کمی سریع‌تر شروع به عمل کرد. همه افراد موجود در آزمایش به سرعت به سم بوتولینوم نوع B (مایوبلاک) پاسخ دادند. اما برخی از این افراد در پاسخ به نوع A (بوتاکس) تاخیر داشتند.

در قسمتی که مایوبلاک تزریق شده بود، شعاع بیشتری از انتشار مشاهده شد. همچنین در این نواحی، میزان کاهش چین و چروک، مقداری بیشتر اندازه‌گیری شد.


بوتاکس و دیسپورت چه تفاوتی با هم دارند؟

بوتاکس و دیسپورت هر دو نوروتوکسین‌های تزریقی هستند که با فلج کردن عضلات، چین و چروک صورت را رفع می‌کنند.

بوتاکس و دیسپورت بسیار شبیه به هم عمل می‌کنند و تفاوت آن‌ها تنها در مدت زمان ماندگاری، تاخیر در دیدن نتیجه تزریق آن‌ها به پوست و دوز مورد نیاز برای از بین بردن چروک می‌باشد.


مشاهده نتایج تزریق

در رابطه با تاخیر در دیدن نتیجه تزریق آن‌ها به پوست، باید بگوییم که از سه روز بعد شما شاهد تغییراتی در پوستتان خواهید بود. اما برای مشاهده نتیجه کامل از بین بردن چروک، باید تا دو هفته صبر کنید. اما دیسپورت در بیماران زیادی، اثرات فوری را از خود نشان می‌دهد.


مدت زمان ماندگاری

در رابطه با تفاوت در مدت زمان ماندگاری بوتاکس و دیسپورت نیز، تفاوت به این صورت است: بوتاکس بسته به موارد متخلفی همچون پوست فرد، ناحیه تحت درمان و ... بین 3 تا 6 ماه ماندگاری از خود نشان می‌دهد.

اما در مورد دیسپورت، اثرات آن در اکثر افراد تا 4 ماه ماندگاری دارد. اما همچون بوتاکس بسته به موارد مختلفی که گفته شد، می‌تواند در برخی افراد تا 6 ماه نیز دوام داشته باشد.


مقدار مورد نیاز برای درمان

شاید میزان مورد نیاز برای درمان، بزرگ‌ترین تفاوت بین بوتاکس و دیسپورت برای شما باشد. دیسپورت نسبت به بوتاکس، بسیار رقیق است. بنابراین به میزان بیشتری از آن برای اثرگذاری نیاز است.

ناحیه تحت درمان

همانطور که در رابطه با مایوبلاک گفته شد، در رابطه با دیسپورت نیز در قسمتی که دیسپورت تزریق شود، شعاع بیشتری از انتشار مشاهده خواهد شد. بنابراین برای نواحی بزرگ مانند پیشانی، دیسپورت نسبت به بوتاکس، ارجحیت داده می‌شود. اما برای نواحی کوچک مانند چروک دور چشم، با توجه به غلظت بیشتر بوتاکس، فواید آن بیشتر است.

آنچه برای انتخاب بین دیسپورت و بوتاکس مهم است، تشخیص پزشک می‌باشد. انتخاب یک پزشک متخصص و باتجربه می‌تواند در زمینه انتخاب یکی از این مواد برای خلاصی از چین و چروکتان، کار شما را راحت کند.

متخصصان پوست در مرکز لوسید، تجربه‌ای فراوان و رزومه‌ای موفق در زمینه جوانسازی پوست از طریق تزریق بوتاکس و دیسپورت و ... دارند.

متخصصان کلینیک زیبایی لوسید، با ارائه مشورتی کامل به شما، بهترین ماده را برای رفع چین و چروک، به شما معرفی می‌کنند. زیرا برای برخی افراد بوتاکس و برای برخی دیسپورت مفید است.


تفاوت دیسپورت و مصپورت در چه چیزی است؟

مسپورت (مصپروت) و دیسپورت، هر دو محلول تزریقی سم بوتولینوم تیپ A هستند و برای از بین بردن و جلوگیری از چین و چروک در پوست صورت و پیشانی و اطراف چشم و ... هستند. این دو در کار جوانسازی پوست، از محصولات بسیار معروف می‌باشند. اما برخی تفاوت‌ها بین آن‌ها از چند لحاظ مختلف وجود دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

مسپروت یک محصول ایرانی است و از طریق یک شرکت ایرانی به افراد ارائه می‌شود. این محصول نیز همانند دیسپورت انگلیسی و بوتاکس و مایوبلاک بطور موقت باعث رفع چین و چروک پوست افراد می‌شود. تفاوت‌های آن با دیسپورت بصورت موردی شامل موارد زیر می‌شود:

  • وقتی با دیسپورت، چین و چروک یک ناحیه رفع می‌شود، تغییراتی که در آن رخ می‌دهد، نسبت به مصپورت کمتر است. بنابراین اگر به دنبال یک صورت صاف و طبیعی هستید، دیسپورت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
  • از نظر ماندگاری نیز، با اینکه در هر فردی نتایج به یک شکل مختلف است و میزان ماندگاری نیز متفاوت است، اما در اکثر افراد، میزان ماندگاری مصپورت نسبت به دیسپورت بیشتر است.
  • دیسپورت معمولا پس از تزریق نسبت به هر محصول دیگری زودتر اثرات را نمایان خواهد کرد. یکی از دلایل اثرگذاری سریع دیسپورت که در برخی افراد حتی یک روز است، عمق تزریق بیشتر آن است.

جمع بندی

اگر از چین و چروک صورت خود خسته شده‌اید و حالا که با محصولات ضدچروک تزریقی آشنا شدید، احتمالا تصمیم به جوانسازی پوستتان گرفته باشید.

اولین قدم پس از تصمیم‌گیری، انتخاب یک پزشک متخصص و باتجربه در زمینه بوتاکس و جوانسازی و زیباسازی پوست است.

مرکز زیبایی لوسید، جمعی از بهترین و باتجربه‌ترین افراد در تخصص‌های مختلف زیبایی از جمله تزریق بوتاکس و دیسپورت و... را گرد هم آورده است.

این کلینیک از مجهزترین و بهترین مرکزهای زیبایی در تهران است که در برج اطلس مال در منطقه نیاوران قرار گرفته است.

در این مرکز مجهزترین دستگاه‌ها برای کارهای زیبایی در اختیار پزشکان قرار دارد.

برای تماس با این مرکز و گرفتن وقت قبلی برای مراجعه به متخصص، با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

09362552052

02126378773

 02126378775

همچنین اگر علاقه‌مندید، نمونه‌کارهای تزریق بوتاکس متخصصان مرکز زیبایی لوسید را مشاهده کنید، به صفحه اینستاگرام کلینیک لوسید مراجعه فرمایید.

آدرس: نیاوران، مجمتع تجاری – اداری اطلس مال، طبقه 4 واحد 17

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده