بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» زاویه سازی صورت با فیلر

زاویه سازی صورت با فیلر

منظور از زاویه سازی صورت با فیلر چیست و چگونه به زیبایی فرد کمک می‌کند؟

زاویه سازی صورت با فیلر همان مادلینگ یا کانتورینگ صورت است که احتمالاً نام آن‌ها را، این روزها زیاد می‌شنوید.

افرادی که از ظاهر خط فک یا چانه‌شان راضی نیستند، می‌توانند آن را با زیباترین شکل ممکن تغییر دهند. ممکن است در ذهنتان باشد که حتماً این کار باید با جراحی پلاستیک انجام شود؛ اما خیر این کار با تزریق فیلر یا ژل (مواد پُرکننده) به چانه و فک نیز قابل انجام است.

این نوع کانتورینگ غیرجراحی باید توسط متخصص پوست باتجربه انجام شود. متخصصان مرکز زیبایی لوسید، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و سابقه‌ی مادلینگ فراوان در رزومه‌شان، آماده زیباتر کردن انحنای صورت شما هستند.


لیست موضوعی

فیلر چیست؟

مشکلات احتمالی چانه و فک به چه دلیل رخ می‌دهد و فیلر به رفع آن‌ها چه کمکی می‌کند؟

فیلر چه میزان ماندگاری در زاویه سازی صورت دارد؟

هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

آیا زاویه سازی صورت با فیلر عوارض جانبی نگران‌کننده‌ای دارد؟

جمع‌بندی


فیلر چیست؟

فیلر صورت، ژل‌هایی هستند که به پوست تزریق می‌شوند و باعث حجیم شدن صورت می‌شوند. همچنین این مواد، تولید هیالورونیک اسید و کلاژن را تحریک می‌کنند.

 فیلر یا همان ژل به قسمت‌های مختلفی از صورت از جمله، لب، گونه، چانه، فک، خطوط پیشانی، خطوط بین ابرو، خطوط کنار بینی، بینی، زیر چشم، خطوط لبخند، خطوط اخم و ... تزریق می‌شود.


مشکلات احتمالی چانه و فک به چه دلیل رخ می‌دهد و فیلر به رفع آن‌ها چه کمکی می‌کند؟

چانه و فک بدون زاویه‌ی تیز و با انحنایی صاف، یا در اثر ژنتیک است یا بر اثر افزایش وزن رخ می‌دهد. فیلر می‌تواند با زاویه سازی صورت، به این قسمت از چهره شما، تقارن و تعادل ببخشد و آن را کانتورینگ کند.

مادلینگ صورت یک روش زیباسازی طبیعی صورت است که وقتی دوستانتان شما را ببینند، شاید حتی متوجه دلیل زیباتر شدنتان نشوند. پس اگر به زیاده‌روی در عمل‌های زیبایی، علاقه‌ای ندارید، زاویه سازی صورت یک عمل زیباسازی و جوانسازی مورد پسند شما می‌تواند باشد.

از نظر ژنتیکی، استخوان فک برخی افراد ضعیف یا کوچک است. برخی افراد نیز با بالا رفتن سنشان، حجم استخوان قسمت فک و چانه را از دست می‌دهند. این اتفاقات، یعنی قسمت انتهایی صورت ما دیگر چارچوب محکمی ندارد و پوست و چربی صورت به سمت پایین آویزان می‌شود.

تزریق فیلر می‌تواند از میزان افتادگی صورت، شلی پوست و از دست دادن استخوان فک بکاهد. فیلر صورت، زاویه تیزتری به صورت شما می‌دهد و باعث می‌شود شما لاغرتر دیده شوید. همچنین این مواد پرکننده، زاویه بین فک و گردن شما را مشخص‌تر می‌کنند.

فیلر چه میزان ماندگاری در زاویه سازی صورت دارد؟

فیلر به تدریج توسط بدن، متابولیزه و تجزیه می‌شود. بنابراین احتمالاً حدود هر 6 ماه یکبار، نیاز به تزریق دوباره فیلر به صورت داشته باشید. البته مقدار ژلی که در جلسات ترمیم برای شما تزریق می‌شود، از ژلی که اولین جلسه در صورت شما تزریق شد، کمتر است.

البته این نتایج از فردی به فرد دیگر کاملا متفاوت است. نوع ژلی که استفاده کرده‌اید نیز، بر میزان ماندگاری آن تاثیر دارد. برای مثال فیلر اسید هیالورونیک می‌تواند تا دو سال بر روی صورت شما دوام داشته باشد.

اگر به دنبال روش‌هایی برای فرم دهی به صورت با ماندگاری بیشتر هستید، می‌توانید از روش‌هایی مانند زاویه سازی با چربی یا عمل جراحی استفاده کنید. البته پیش از انجام هر کدام از این‌ها، پزشک متخصص لوسید، به شما در رابطه با بهترین روش برای کانتورینگ صورت و مزایا و معایب هر کدام از این روش‌های زیبایی خواهد گفت. تا با اطمینان خاطر، یک روش را برای مادلینگ صورت برگزینید.

با انجام موارد زیر، می‌توانید به حفظ عمر فیلر صورت کمک کنید:

  • دوری از نور UV و محافظت از پوست در برابر آفتاب با استفاده از ضد آفتاب
  • مرطوب کردن پوست به طور منظم
  • هیدراته نگه داشتن پوست با نوشیدن مقدار زیادی آب
  • داشتن یک رژیم غذایی سالم
  • کاهش استرس

هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

زاویه‌سازی صورت و تزریق فیلر، از آنجایی که برای اهداف آرایشی و زیبایی استفاده می‌شود، تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌‌گیرد. از طرفی هزینه آن به میزان ژل لازم، برند فیلری که برای شما استفاده می‌شود و حتی سن شما و ... بستگی دارد. بنابراین شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی کلینیک لوسید، یک وقت قبلی را برای مراجعه به دکتر دیلمی پور متخصص و جراح زیبایی مراجعه کنید. پزشک مرکز لوسید، در رابطه با مادلینگ صورت مختص شما، میزان هزینه را برآورد می‌کند.

آیا زاویه سازی صورت با فیلر عوارض جانبی نگران‌کننده‌ای دارد؟

از شایع‌‌ترین عوارض فیلر، می‌توان به کبودی و ورم کوتاه مدت در قسمت چانه و فک اشاره کرد. هیچ کدام از این عوارض نگران کننده نیستند و در کوتاه‌ترین زمان از بین می‌روند. همچنین این روش، یک روش زیباسازی بدون درد است. اما اگر آستانه درد بسیار پایین و پوست حساسی دارید، می‌توانید از بی ‌حسی موضعی بر روی قسمت‌هایی که قرار است، ژل تزریق شود، استفاده کنید.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید تا عوارض جانبی خاصی برای شما رخ ندهد، این است که مادلینگ صورتتان با ژل یا هر مواد دیگری را به دست یک متخصص باتجربه در زمینه زیباسازی صورت بسپارید.

جمع‌بندی

متخصص زیبایی که زاویه سازی صورت برای شما انجام می‌دهد، باید دارای سابقه کاری عالی و چند نمونه موفق مادلینگ در رزومه خود باشد. همچنین شما به تصاویر قبل و بعد بیماران قبلی آن‌ها دسترسی داشته باشید.

مرکز زیبایی لوسید، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک‌های زیبایی در ایران و تهران است. این مرکز در محیطی بسیار لوکس و شیک در منطقه نیاوران، در برج اطلس مال قرار گرفته است.

جمعی از بهترین متخصصان پوست و مو، زیبایی و جراحان پلاستیک، با سابقه عالی در این مرکز، گرد هم آمده‌اند.

شما می‌توانید علاوه بر زاویه سازی صورت با فیلر از خدمات دیگر لوسید نیز برای جوانسازی و زیباسازی صورت و بدنتان استفاده کنید.

تمام خدمات زیبایی از جمله لیزر موهای زائد بدن، لیفتینگ صورت، لیپوماتیک، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، بوتاکس صورت، تزریق فیلر، پیکرتراشی، کانتورینگ صورت، تزریق ژل، جراحی پلک، عمل چشم گربه ای و تمام خدمات دیگر مرتبط با زیبایی در کلینک لوسید به زیباجویان گرامی، ارائه می‌شود.

همچنین مشاهده نمونه کارهای زیبایی این مرکز می‌تواند به شما در رابطه با انتخاب درست پزشکتان، اطمینان خاطر دهد. از این رو می‌توانید به صفحه اینستاگرامی http://instagram.com/lucidmedgroup مراجعه فرمایید.

در وقت ملاقات تعیین شده از قبل، برای مراجعه به پزشک مورد نظر به آدرس نیاوران، مجتمع تجاری و ادرای اطلس مال، طبقه 4 واحد 17 مراجعه کنید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده