بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم

خطوط پنجه کلاغی اولین چروک هایی هستند که در صورت افراد پیدا می شوند و این چروک ها برای همه افراد به خصوص خانم ها ناخوشایند اند. در این مقاله قصد داریم بهترین روش های درمانی این خطوط دور چشم را برای کسانی که به دنبال رفع آنها هستند، معرفی کنیم.

در ادامه مقاله می خوانید:

خطوط پنجه کلاغی چه خطوطی هستند؟

عوامل ایجاد خطوط پنجه کلاغی دور چشم

شناخت انواع خطوط دور چشم

روش های پزشکی درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم

بهترین کلینیک مشاوره برای رفع خطوط دور چشم


خطوط پنجه کلاغی چه خطوطی هستند؟

 خطوط پنجه کلاغی، خطوط ریزی هستند که در حد فاصل گوشه خارجی چشم و شقیقه به دلیل خندیدن یا اخم کردن ایجاد می‌ شوند. هرچند این خطوط، در ابتدا دینامیکی هستند یعنی با بازگشت حالت صورت به شکل طبیعی رفع می شوند اما با گذشت زمان برجسته تر شده و ثابت می شوند.


عوامل ایجاد خطوط پنجه کلاغی دور چشم

همان گونه که اطلاع دارید برجسته شدن خطوط دور چشم، بخشی از روند پیری پوست هستند و با بالا رفتن سن و ایجاد تغییرات در ساختار پوست و افزایش تکرار حرکات اطراف چشم در صورت ما ایجاد می شوند، همچنین قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب و پوشش مناسب این خطوط ظاهر می شوند. علاوه بر موارد بالا خشکی پوست و اخم زیاد می‌ تواند روند ایجاد خطوط پنجه کلاغی را تسریع نماید.


شناخت انواع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم بر دو نوع هستند که ابتدا در زیر آن ها را نام می بریم و در ادامه مقاله به بهترین روش درمانی هر یک از آن ها؛ توسط بهترین پزشکان زیبایی از جمله پزشکان کلینیک لوسید می پردازیم.

1- خطوطی که فقط زمانی دیده می شوند که عضلات صورت حرکت می کنند نظیر زمانی که شخص می خندد یا گریه می کند.

2- خطوط ثابت که بدون حرکت عضلات صورت و اطراف چشم نیز قابل مشاهده هستند.

روش های پزشکی درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم

پزشکان با تجربه کلینیک زیبایی لوسید همه روزه آماده مشاوره شما برای انجام جراحی های مختلف و دیگر روش ها برای زیبایی پوست شما هستند و برای رفع خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، روش های مختلفی از جمله موارد زیر را به کار می گیرند.

تزریق بوتاکس

در این روش با استفاده از ترکیبات فلج کننده بوتاکس، با فلج کردن عضلات گوشه خارجی چشم، اسپاسم این ناحیه را رفع می کنند و مانع از انقباض این عضالت می شوند. علاوه بر این با روش بوتاکس چین های پنجه کلاغی را کم می کنند و سبب بالا رفتن بخش خارجی ابرو می شوند.

 این روش بهترین روش برای درمان خطوطی است که ثابت نیستند و با حرکت عضلات صورت ایجاد می شوند. لازم به ذکر است که ماندگاری روش تزریق بوتاکس4 تا6 ماه است که بسته به تعداد تزریق می تواند بیشتر نیز باشد. علاوه بر این، ماندگاری این روش به سیستم بدن فرد و همچنین مراقبت های بعد از انجام این روش بستگی دارد و ممکن است در بعضی از افراد برای مدت طولانی تری ماندگار باشد.

تزریق ژل

روش دیگر برای رفع خطوط دورچشم که توسط بهترین پزشکان به کار گرفته می شود، روش غیر تهاجمی تزریق ژل است که در آن به قسمت هایی که دچار چین و چروک شده اند، ماده ژل تزریق می کنند. این روش به جوانسازی پوست نیز کمک می کند و برای رفع خطوطی پنجه کلاغی اکه در حالت بی حرکتی صورت دیده می شوند و ثابت هستند، مناسب است. این روش معمولا در زمان کوتاهی طی یک جلسه، باعث رفع این چروک می شوند.

 ماندگاری روش ترزیق ژل برای رفع خطوط دورچشم بین 9 تا 18 ماه است که به مراتب بیشتر از روش بوتاکس ماندگار است و به موارد دیگری از جمله نوع ژل، تکنیک پزشک، مراقبت های بعد از تزریق و... وابسته است.

روش میکرودرم ابریژن

در این روش که به آن میکرودرم ابریشن نیز گفته می شود کل پوست صورت و به خصوص اطراف چشم ها را با یک ماده معدنی بی ضرر که پودر اکسید آلمینیوم پر می کنند. این ماده را توسط دستگاهی خاص پخش می کنند و بعد از چند دقیقه با استفاده از قسمتی از این دستگاه، پودر اکسید آلمینیوم را از روی پوست به صورت مکیدن آن بر می دارند.

 پودر اکسید آلمینیوم با دارا بودن کریستال های ریز باعث ساییده شدن بافت های مرده شده و پوست را ترمیم می کند که در نتیجه با از بین بردن پوست مرده و تبادلات فیزیولوژی در رفع خطوط پنجه کلاغی اثر خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که استفاده از این روش ایجاد درد و ناراحتی نمی کند و عارضه خاصی ندارد ولی ممکن است در بعضی از افراد به مدت یک روز باعث قرمزی پوست صورت آن ها شود.

بهترین کلینیک مشاوره برای درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم

مرکز زیبایی لوسید به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران، در محیطی بسیار لوکس و مجلل در منطقه نیاوران و در برج اطلس امکان مشاوره در خصوص انواع روش های درمانی - زیبایی از جمله رفع خطوط دور چشم، آراف فرکشنال وغیره با پزشکان و جراحان زیبایی متبحر را برای شما فراهم آورده است. لازم به ذکر است که انواع جراحی های زیبایی در پیشرفته ترین بیمارستان های تهران مانند هتل-بیمارستان گاندی توسط متخصصین این کلینیک انجام می شوند.

برای مراجعه به پزشکان این مرکز، می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

09362552052

02126378773

02126378775

همچنین برای مشاهده‌ی نمونه کارهای پزشکان این مرکز، می‌توانید به صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی لوسید مراجعه کنید.

کادر پذیرش به شما مشاور لازم را ارائه می‌دهند و یک وقت قبلی برای ملاقات با متخصصان برای شما تعیین خواهند کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده